Zadbaj o widocznośc w Internecie

Spraw, aby Twoja firma była bardziej zauważalna, dzięki wartościowym artykułom sponsorowanym.

Pokaż się z dobrej strony

Artykuł sponsorowany to subtelna forma reklamy - połącz dobry przekaz z nienachalną reklamą Twojej firmy.

Buduj dobrą opinię

Odpowiednio przygotowany artykuł wpływa na budowanie dobrej opinii o Twoich produktach lub usługach.

Jeśli szukasz reklamy, która w sposób subtelny zasugeruje Twój produkt lub usługę, przy okazji silnie wspierając pozycjonowanie Twojej strony internetowej, artykuły sponsorowane spełnią Twoje oczekiwania.

Artykuły sponsorowane - czym są?

To forma reklamy w Internecie, gdzie odpowiednio przygotowany tekst poleca w naturalny sposób Twoją firmę. W zależności od koncepcji artykuł sponsorowany może mieć formę poradnika, newsa lub przyjąć charakter ekspercki. Tekst może traktować o tematyce powiązanej z danym produktem lub usługą lub wprost opisywać cel naszej reklamy.

Jak artykuły sponsorowane wpływają na pozycjonowanie?

Pozycjonowanie sklepu internetowej lub standardowej (ofertowej) strony internetowej to proces, w którym istotne jest m.in. zdobywanie wartościowych, jak najbardziej naturalnych linków wskazujących na naszą stronę internetową.

Poprzez specjalne algorytmy, wyszukiwarka potrafi przedstawić bardzo trafne wyniki. Znając czynniki, które decydują o rozłożeniu wyników wyszukiwania możemy prowadzić działania, które przyczynią się do tego, by konkretna strona internetowa znalazła się na jak najwyższej pozycji na liście przedstawionych wyników. Ogół wszystkich prac związanych z uzyskaniem jak najlepszych wyników w wyszukiwarce internetowej nazywamy pozycjonowaniem stron internetowych.

Zalety artykułów sponsorowanych

  • generują wartościowy ruch na stronie
  • przyczyniają się do wzrostu sprzedaży
  • wpływają na budowanie pozytywnej opinii
  • pomagają Klientom w poznaniu produktu lub usługi
  • wnoszą odpowiednią wartość merytoryczną
  • są jedną z najmniej nachalnych form reklamy
  • poprawiają wyniki sprzedaży
  • wspierają proces pozycjonowania (SEO)

Korzyści jakie dają artykułów sponsorowanych

Rozpoznawalność marki

Ciekawie przedstawiony produkt lub usługa, w formie artykułu sponsorowanego, pozytywnie wpływa na odbiór marki przez potencjalnych Klientów.

Źródło wartościowego ruchu

Artykuł sponsorowany, który przekazuje merytoryczne wartości, staje się źródłem bezpośrednich wejśc na Twoją stronę internetową.

Wsparcie dla procesu pozycjonowania

W przypadku treści zawierających link prowadzący do Twojej strony internetowej, wspierany jest proces pozycjonowania

Większe zaufanie dla Twojej firmy

Przedstawienie Twojego produktu lub usługi w sposób naturalny, bez otoczki reklamy, wpływa na wzrost zaufania do Twojej firmy lub marki.

Zapewnienie wartości merytorycznej

Przedstawienie Klientom wartościowych informacji sprawia, że częściej decydują się na Twoją propozycję, uważając Cię za eksperta w swojej dziedzinie.

Subtelna forma reklamy

Artykuł sponsorowany to treści, które nawiązują do produktu lub usługi - w odróżnieniu od banerów, czy innej formy reklam - sugeruje Twój produkt w sposób nienachalny, subtelny.